visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

idag har jag jobbat, efter det stack jag och mammi och handlade en jeffla massa frukt.
ska börja käka det ist för massa onyttigt bajs som jag ändå inte behöver,
höll ju på med det innan och det gick skitbra tills frukten tog  slut och jag slutade skärpa mig ^^

sen åt jag lite food, tog en snabb tupplur och stack till gymmet, 50 min konditionsträning, det var så jävla skööönt!
jag ska börja tränar oftare, det är "jakten på kilona" som har officiellt börjat, för jag ställde mig på vågen igår, jag har gått upp 6 kilo, jag känner mig som en jävla blåval! helst vill jag gå ner tio kilo, gärna mer.. men dom sex kilona som jag gått upp duger väl dom med :)
jag har kommit på att jag älskar att träna, det är att ta tag i saken och faktiskt gå dit som är bekymmret, men det ska vi väl kunna ändra på!

efter det så duscha jag, och kolla på gossip girl, och nu sitter jag här och kollar på mitt stora feta grekiska bröllop!

wooord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback