visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

1. Vilken svordom använder du mest?
FAN!
2. Äger du en iPod?
Nix, en vanlig mp3..
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
05.55
4.Hur många resväskor äger du?
en röd, liten och söööt xD
5. Använder du flip-flops?
aa, på sommaren :)
6. Var köper du dina matvaror ifrån?
willy's, maxi, ag's
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Det beror nog på, haha :)
8. Vilken var den senaste filmen du såg?
sex and the city
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
En vän!
10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
det brys väl på om jag var 100 spänn eller 100 000?
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
OM dom har O.o
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
ja, men jag tar dom inte i det syftet, dock så är det en biverkning på mina allergi piller, känns som man blivit slagen i skallen med en hammare O.o
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
vet inte, har inte använt den på fleeera år
14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Kent, as always..
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
ja, men det berättar jag dock inte O.o
16. När var senast någon stötte på dig?
ehm.. typ i torsdags ^^
17. Vad åt du till middag senast?
kyckling och potatisgratäng, muuums!
18. Använder du huvtröjor?
yes indeed.
19. Kan du vissla?
nej :(
20. Vem var den senaste som ringde dig?
nissebusis :)
21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
vad som helst med vatten O.o
 22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Jaaoo!
 23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
0410
24. Tittade du på tecknat när du var liten?
I still do ;)
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Valen, rätt hyffsat stort..
26. Hur många syskon har du?
fyra
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
sällan ^^ är ganska van vid manfolk
28. Vilken film kan du alla replikerna till?
björnbröder? :D
29. Äger du några popband t-shirts?
en mcr och två kent ^^
30. När flög du senast?
när jag skulle hem från Rom i höstas
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
typ.. fyra
32. Läser du för skojs skull?
Mhm, i love books!
33. Pratar du några andra språk?
engelska är väl det enda jag kan flytande..
34. Diskar du din egen disk?
diskmaskin ftw..
35. Har du gråtit offentligt?
jaaoo..
36. Har du en stationär dator eller en laptop?
en liten loppa :*
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
vi ska väl vara glada att jag minns att andas?
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
jaaao, jag vill skriva något i nacken, dock så vet jag inte vad än ^^
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

bryr jag mig inte om.. huvudsaken är sällskapet :)
40. Kan du kasta macka?
nej :(
41. Har du någonsin varit på Jamaica?
noo..
42. Vad har du med dig in på bion?
säger som vix ; Sällskap & Popcorn :D
43. Vem var din favoritlärare och varför?
Roffe på el, avgudade honom!
44. Har du dejtat någon av en annan religion?
NJÄÄ.. nej. det har jag nog inte :S
45. Vad har du för väder?
regn..
46. Har du en blogg? Oh yes I have ^^
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
trefas, och engelska ^^
48. Gillar du att flyga?
tror alltid att jag är nära döden O.o
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
humor :) och och.. ingen svartsjuka, pallar inte med sånt!
50. När sov du senast på golvet?
nångång när jag var full xD
51. Vilken är din favoritdrink?
hallonmartini
52. Gillar du din boende-situation?
hade inte klagat om jag flyttat hemifrån ^^
53. Vilken är din mammas hemstad?
snarare by ^^ södra åby xD
54. Din pappas hemstad?
anderslöv
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
brukar klara mig med 6 ^^
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
sometimes.
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
(A)
58. Vilken är din favoritfrukt? jordgubbar O.o
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
folk kallar mig fixerad O.o
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
21 :(
61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
när jag gick i skolan var jag..  men inte nåe vidare nu mer O.o
62. Tror du på liv på andra planeter?
njaaae..
63. Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
typ.. ja, ett manfolk som jag fortfarande är ilsk på O.o'
64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
det finns ingen gud.
65. Vad var det senaste du åt?
kyckling och potatisgratäng
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
motsatta...
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
inte den blekaste aning..
68. Gillar du senap?
örk
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? 
det finns alltid någon som har det värre ^^
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
jag är lite smått höjdrädd ^^
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
åsnan i shrek? :D
72. Har du någonsin köpt något från tradera, vad var det senaste i så fall?
nej
73. Tycker du om att krama folk?
Mmmm :)
74. Skulle du säga att du är trendig?
jag är lika trendig som en mjölbagge ^^
72. Äger du en digitalkamera?
jaoo
74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
oftast så hinner jag själv glömma bort det såå..
75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
det var nån som jag aslipa till... dock så minns jag inte vilken ^^
76. Tycker du att du är attraktiv?
nej
77. Vad är du allergisk mot?
olja, rengöringsmedel, vissa tvättmedel och sköljmedel..
78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
ganska ofta faktiskt..
79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
petter eller bjöörn O.o
80. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om
vix (fats hon har redan svarat) och emmah :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback