visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

kan ju börja med att berätta om vår utgåmng på midsommar, det började bra, vi stack hem till systers lägenhet i malmö, blev på luren.. och skulle ha tag i en taxi, fanns inga, INGA taxi lediga, så vi tänkte, vi lägger oss ner o väntar en stund, då var klockan 1,  när jag vaknade så var klockan fyra ^^

LYCKAT!

och inte nog med det så låg jag och syster och spydde ikapp på dass i flera timmar också, HEJA!!

på kvällen skulle det ses sex and the city med mamma, och två av systrarna, filmen var sjuuukt bra,
men ca två timmar innan filmen började så fick jag världens värsta mensvärk i historien, jag skojar inte, det gjorde så jäääval ont, och spec eftersom jag aldrig har mensvärk i vanliga fall, jösses, det var så man hade kunnat böla, och den jävla värken höll i sig till vid 01. i natt, trots jag knarkat ipren, trots värmekuddar osv, den jäveln ville fan inte försvinna!!

men nu är jag av med den iaf, och ber till gudarna att jag inte får så ont igen O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback