visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

har nyss kommit in efter att ha legat och stekt i trädgården i lite mer än tre timmar, svettigt värre,
men det är bara att vänja sig antar jag, för nu är det bara 1 månad och 18 dagar kvar till KRETA! YAY!
och där kommer ju vara hett om något ^^

idag kommer paranteserna hem från syster i katrineholm, kanske är lite rå nu, men det har varit ganska skönt att ha huset för sig själv ^^ dock så måste jag städa undan lite, även om det alltid är jag som städar i vanliga fall, och nej, jag överdriver inte!

sen så måste jag fixa mat också, funderar på att sticka och köpa sallad, men då måste jag cykla som spirit värsta långt och orkar jag verkligen det?
FAN! det är vid sånahär tillfällen jag skulle haft körkort.. HEJ, JAG SUGER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback