visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

fy fan, jag är mätt!

jag och mamma cykla ner till stan och käkade på istanbul, sån god kylling, mhhhhmm :D
sen så åt vi glass på tant gul, eller , hon åt glass, jag testade deras milkshake,.. SOM ÄR SUPERGOD!
iaf chokladsmaken ;D

så nu är jag mätt som ett svin!
har fått diverse telefonsamtalen idag, folk vill verkligen ha med mig till den där festen på stranden.
men ärligt talat så är jag lika pepp som en dammråtta ^^
tror att det är för jag mått bajs hela veckan, är fortfarande svullen i min stackars hals :(

förövrigt så har jag städat ut min sminklåda.. MKT smink fick möta sitt öde i papperskorgen O.o
rensade även ut lite jeans, tröjor, underkläder och SKOR!

gjorde av med typ 5 par skor, var av ett par var mina bruna converse med massa rosa prickar som var formade som hjärtan O.o mina första par converse, valentines edition :(  fan, nu ångrar jag mig nästan.. men har inte använt dom på över ett år, plus att dom var riiiktigt slitna, så jag och mammsen cyklade iaf inom myrorna och dumpade av allt där :P

fan har ju nästan varit lite effektiv.. men bara nästan O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback