visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

tjohooo, ar pa kreta nuuu.
kom ju hit igar, men var inte pa hotellet forens vid sju, sa det enda vi gjorde var att ta ett snabbt dopp i pooolen, som ligger pa taket btw! och att ata saklart.. dubbla maltider.
skulle forst kaka moussaka pa ett stalle.. och jag alskar det! iaf hemma.. har pa denna restaurangen smakade det spya..
tog lite tid innan jag kom pa vad det smakade, men sen kom jag allt pa det. sa kan det ga nar man typ alltid spyr dan efter O.o

pa vagen hit holl vi aven pa att do, taxichafforen korde i 120 km/h pa en 60 vag, helene och jag trodde seriost att den sista dagen var kommen, med tanke pa att alla korde som om det vore en fyrfilig vag nar det bara var tva, en pa varje hall.

idag var iaf forsta soldagen, och vi har redan blivit bruna och fina :D
nu ska vi nog dock leta upp en pub tror jag, eller sitta pa balkongen och dricka.. vi far se!

ciao!

Kommentarer
Postat av: Yuzephine

Lyxungar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback