visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

igår var det fest hos plastis, kände typ bara honom, cissi, per och kasper..
men efter lite alkohol så blev man trevlig mot en massa andra, bland annat en jeffla massa elare.
och en snubbe som såg mig och sa : DET ÄR JU POLACKENS EX!

visa sig att han var  sjukt trevlig han också, fast han var full som ett svin, dock så fick vi inte honom att strippa :(
kasper stack hem redan vid halv elva, men vid detta laget så var jag och spriten bästa vänner..
så jag stanna kvar pch hade sjukt trevligt med alla sötingar man lärde känna där :D
men bäst var ju helt klart cissi, nu är både hon och plastis 18, så vi ska gå på puben tillsammans, YAY :D

sen var där ju en full per också, som sprang fram och undra om viktoria skickat sms till m ig stup i kvarten, och om hon sagt något om honom :D hahahha sjukt sweet.

jag åkte hem vid två tiden, mådde ganska mkt bajs, men gick och la mig i systers gamla säng (spindeln var ju i min!!!)
och sov till typ halv tio, och fy fan, jag spydde inte :O
helt otroligt, typ 5 gången på raken som jag inte mått dåligt dagen efter.

HEJA MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback