visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

om 2 h är det dags för fest, har lyckats övertala cazper att följa med mig!
räddaren i nöden ftw..
nu återstår bara det stora problemet.. vad ska jag ha på mig?

övningskörde ju idag, gick riktigt bra.
min körlärare har även ordnat så jag ska få köra en stund innan uppkörningen, och att en annan körlärare, angela, ska få vara med medans jag kör upp.

har kört med olika lärare på skolan nu, och alla har sagt att jag kan köra, och att jag borde klara en uppkörning utan problem, men att det är nerverna som spökar.
angela hade snackat med mig innan förra uppkörningen, och hon hade sagt till min körlärare att jag skakat som ett jeffla asplöv och var okontaktbar ^^
jag behöver liksom någon som lugnar ner mig..
så vi kan ju hoppas att deras teori stämmer, och att det funkar nästa gång.

rätt fantastiskt att det går skitbra på lektionerna, men sen när dte faktiskt gäller så vet man knappt vad man själv heter, tja, vad kan jag säga..

det är väl en del av min personlighet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback