visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

idag så sov jag äckligt länge, till typ kvart i ett!
nästan 12 timmar ffs, sjuukt länge sen jag sov så länge, säkert över ett år sen, och då var det för jag tagit min allergimedicin!

min moder kom hem typ en halv timme senare, vi kollade i min nya GI-kokbok (DEN DU!)
och hittade ett recept på nån risotto med kassler och grönsaker..
så jag lekter kock, och ja jävlar i min låda vad gott det var :O
trodde sån mat smaka ve och fasa, men detta var supergott!
plus att det fanns skitmånga recept som fick dte att vattnas i munnen!

så jag och mamma stack och handlade mat sen så vi kan göra mer GI-mat!!
jag är sjukt pepp på att gå ner i vikt nu :D

efter det så stack jag och mammsen in en runda till IKEA, handlade bara lite småsaker, men hittade mkt saker, så nu är jag peppe på att flytta så jag kan shoppa soffa och allt det dära :D

och sen när vi kom hem så möblera jag om också, slängde ut den stationära datorn.
använder den aldrig längre, plus att den låter som ett jävla fanskap! (MEN DET ÄR EN HEMLIS, OKEJ ANNIKA?)

i stora drag så blev jag rätt nöjd faktiskt :)

imorgon så ska jag och alex shoppa var det tänkt, ska in till systemet också en sväng var det tänkt iaf :P
och på kvällen kommer några chipsmongon och ska kolla film ;D
fniZZ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback