visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

om denna låtlistan stämmer så är jag en lycklig människa!!
de kursiva är då mina favoriter, och notera, kevlarsjäl finns med!
dock så är dte synd att dom inte ska spela KRÄM!



LÅTLISTA – Kent och Håkan Hellström


HÅKAN:

Tro och tvivel
Ramlar
Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din
Brännö serenad

13
Klubbland
Hurricane Gilbert
Känn ingen sorg för mig Göteborg
En midsommarnatts dröm

Kärleken är ett brev skickat tusen gånger

Extranummer
Nu kan du få mig så lätt
För en lång lång tid
Kom igen Lena!
Det är så jag säger det


KENT:
Stenbrott
Socker
Blåjeans
Ingen kommer att tro dig
Celsius
Kallt kaffe
Berlin
Ingenting
Vy från ett luftslott
Kärleken väntar

Avtryck
Den döda vinkeln
LSD, någon?
Generation ex
Om du var här
Dom andra
747


Extranummer
Kevlarsjäl         <---- YEEEEEES!!!!!
Utan dina andetag
Håll ditt huvud högt (ny låt)
Mannen i den vita hatten (16 år senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback