visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

när jag satt på tåget hem så ringde onoff snubben, jag ska få en sprillans ny telefon,
för dom hittade inte min gamla, HA!
det kan ni gott ha, jag som varit utan lilla bettan i över en månad!
iaf, så kommer den nya antingen på fredag eller på måndag, så nu är det bara till att vänta :D

men som sagt, när något blir rätt, så går något annat fel..
var i stan igår, skulle ta ut kontanter, så jag kunde åka buss, köpa tågbiljett, mat, osv..
men mitt kort funka inte i automaten..
så jag testade en ny, den funkade inte heller..
så då testade jag en annan bank, och efter femte försöket insåg jag att jag var tvungen att flytta fläsket till SEB,
även där var mitt kort dött..
så där står jag, i hullan, med en knapp halvtimme tills jag ska sitta på bussen in till malmö...
så vad händer?
jo, jag får ta mig in på banken, vänta i köernas köö, och sen förklara för jessica (som var min banktant, fniZZ)
att mitt kort var dödare än en snigel i isvatten.
hon sa att antagligen hade kortet avmagnetiserat sig, och jag fick även plockat ut kontanter där inne, och sen beställt hem ett nytt kort..

VAD FAN ÄR ODDSEN?



btw, här är en bild på fias freaky ödla.. och fia själv, fniZZ!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback