visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

nu är jag hemma hos fia :D det var väldigt snabbt och smidigt,
75 min och 88 spänn senare så var man i älmhult!
YAY! bud på att göra det oftare, fniZZ

HAHAHAHAH!! världens mest freaky sak såg jag nyss O.o eller aa, jeppe såg.. jag tjuvkikade.
fia har två såna ödlor, och när man kollar in i örat på den så ser man igenom till andra sidan.. fett med läskigt O.o

iaf, så har vi umgåtts en massa, har fikat, handlat, fixat tacos, sett film, och nu ska vi snart spela monopol.. :D
har tagit med mig kameran, så ska försöka få en bild eller två på fia också :P dom har seriöst världens mysigaste tvåa!

förresten så ringde han från onoff mig idag.. om dom inte hittat min mobil i verkstaden (där dom tror att dom tappat bort den) tills imorgon, så får jag en ny!
jag hoppas att dom tappat bort den..

nu ska jag inte sitta här längre, jeppe börjar låta lite konstigt.. får nog mata honom O.o



Kommentarer
Postat av: viktoria

saknar dig redan, älskii <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback