visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

ja visst ja, igår var jag och syster inne på onoff.
skulle kolla vafan som händer med min helvetes jävla mobil!
skulle fått tillbaka den 23/6.. och ja, det är ett bra tag sen nu ^^
har varit där inne 3 ggr innan, ,men den gubben jag snackat med då har bara nonchalerat en och sagt att jag skulle få ett sms när den var klar.

och ja, igår var jag förbannad, så jag krävde att dom skulle kolla var den blev av..
och självklart var det en drop dead gorgeous snubbe som var där då^^
dock inte lätt att skälla på honom, men han hjälpte mig iaf..
och efter många om och men så visade det sig att transporten som går mellan affären och verkstaden hade tappat bort den!

min mobil har alltså varit försvunnen i 3 veckor, och ingen har märkt något.
ingen hade ens gjort sig besväret att kolla när jag varit där och frågat.
jag var fett med arg!
dom fick kalla på chefen över stället, han ville ha tills på måndag på sig att lösa det,
han skulle iaf ringa mig då..

ibland lönar det sig att vara förbannad ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback