visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

idag så har jag och syster varit barnvakter åt max och anton.
asså, att vara snigelvakt (åt max's sniglar) tar fan på krafterna, dom jävlarna bara rymmer hela tiden :O

men ja, det gick faktiskt riktigt bra..
efter det så åkte iaf jag och syster till den stora staden svedala, handlade lite på outleten..
efter det bar det av till malmö, shoppade lite till, sen så käkade vi på jensen's!

ORRRH! det är så gott att man kan lägga sig på marken och döööööö!
testade en sån, marinerad porksteak, mumsiga grönsaker, råstekt potatis, och deras favoritsås.

det enda som kan toppa det är A9's ryggbiff (vad annars?), potatisgratäng, favoritsås och vitlöksbröd till det..
DET KNULLAR EN I MUNNEN!


sen så har det nog inte hänt så mkt mer, utom att jag svullstatt cashewnötter..
måste verkligen sluta med sånt, men ja, nu är jag ju frisk, så kan börja träna igen, sen ä'r dte slut med onyttigheter!

MEN VET NI VAD DET ÄR FÖR DAG IMORGON? :D

just det! det är den dagen jag ska träffa fia, har inte träffat henne på ett år (!)
är sjuuuuukt pepp! och vi ska ha sååå kul :D IHHH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback