visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

"du har inga bröst"

det kommenterade en tjej mina bilder med en gång i tiden.
liskom seriöst! vafan är det för land vi lever i, och vafan har man för liv om man orkar påpeka att folk är "mindre fylliga".
ja du läste rätt O.o lät väl nästan lite vuxet där va?

nej men seriöst, jag fattar inte grejen.. sitter personligheten i tuttarna? sitter skönhet i tuttarna?
sitter framgången där? IQ:et kanske?
för ärligt talat, stora tuttar gör väl varken mer eller mindre för hur man är som person, eller?

jag hade inte kunnat bry mig mindre om folk har DD-kupa eller AA, för det är inte dte som har någon betydelse.
dom med små tuttar har ju faktiskt inte så jeffla ont i ryggen heller, ska man inte se det som något positivt,
plus att man inte behöver ha fedestora tröjor för att få plats med tuttarna!
(ja jag vet, men det gäller väl att vända saker till nåe positivt?)

POWER TO THE PEOPLE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback