visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

igår så var jag var först på 1årskalas hos alma :) träffade släkt och så, massa trevligt :D

sen på kvällen så blidde det fest lite halvt oplanerat,
eller rättare sagt 18årsfest för malin och susann var faktiskt en massa trevligt :D
vid lite över tio begav jag och vix oss på jakt efter cheeseburgare.
och jag lovar, mc har haft öppet till elva för bara nån vecka sen O.o
vi ringde faktiskt tom till daniel och frågade O.o
dock så dissade han oss lite smått för vi var inte riktigt klara i skallen,
iaf, så gick vi till meriten ist. fick våra cheeseburgare och tom låna dass :D
jag kallade nattisens arbetskamrater för änglar, fniZZ

på väg tillbaka till festen så lyssnade jag och vix på kent och sjöng columbus högt för alla som ville (eller inte ville) höra ;D hade seriöst samtal med henne om typ känslor också, ja, ibland kan det behövas O.o
väl på festen så raggade vi upp fredrik, en emopojke som inte var emo O.o
HAN LYSSNADE INTE ENS PÅ TAKING BACK SUNDAY :(
det visade sig iaf att han var riktigt trevlig :)

sen resten som hände är ganska förvirrat :S
men jag hade en massa trevligt iaf

TACK SÅ MKT FÖR ATT JAG FICK KOMMA :D

dagens bästa:
en oplanerad 18års fest är aldrig fel :D
dagens sämsta:
sprit kan få en att tänka saker som jag inte borde tänka på :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback