visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

folket har lämnat mig nuu, och det är ganska skönt för då kan jag få sussa kudden :D
såg film, the quiet, har sett den innan och vet att det är ganska freaky.. men iaf xD
efter filmen så låg alla i min säng och halvsov.. utom danne.. han sov :D mahahahaha
värsta sweet, låg och snarkade xD

ska nog ta mig en macka nuuu, sen ska jag sussa.. ska upp och övningsköra ganska tidigt,. sen efter det så ska vi typ till min broder direkt och fira alma som fyller 1 år :D


dagens bästa: filmkväll
dagens sämsta:
ingen kebab :( ... och lars O.o dryge fanskap!!!


och btw vix, jag skulle aldrig snacka skit om dig bästis <3
du är det bästa jag har ffs, och jag saknar dig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback