visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

sorry.. men jag lever fortfarande.

idag önskar jag dock att jag valde det andra alternativet..
mår så jävligt att det finns inte!

mina ögon har fått en rosa/röd nyans, och dom rinner konstant.

min näsa, den rinner.. antingen snor eller näsblod, i vilket fall dom helst så är det nasty.

och sen hur jag andas, det ska vi inte ens gå in på.. för dte går inte att beskriva.

kan dock avslöja hur ett samtal gick till när helene ringde innan^^

ring, ring..

C: hej..

H: fan vad skumt.. du gjorde något med din näsa, det lät precis som om du var jätteförkyld *låter förvånad*

(innan jag hinner svara så fortsätter hon med..) vad gjorde du för något egentligen?

C: JAG ANDADES!

 

jag har det inte lätt, skulle egentligen på julbord på slagthuset, men ja, jag skippade det.

detta är ju inte direkt något av mina "finest moments".

 

och klikken.. du som går OP och är smart och sånt..

vafan gör man för att få ett starkare immunförsvar så jag slipper bli sjuk 3 grr på en månad?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback