visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

vid tio tiden igår började jag, sofia och klikkie förfesta @klikkie's place :)
spelade guitarhero, som jag förövrigt suger på ^^
sen spelade vi singstar också, abba låtar ftw :D

klunkade vin, och hade allmänt trevligt.
vid 12  kom en taxi som tog oss till magget, skönt att alla kom in fast det var 20.
är ju bara jag som är det av oss tre O.o

där inne skakade vi gumpen tills de stängde, iaf i stort sätt :P
dansade med en sjukt härlig snubbe, full som ett svin var han dock, men kul var det xD

efter det bar det av till shell, men sluta med att ingen handla, ist ringde jag min kära mamma som fick komma och hämta oss.

en trevlig kväll om jag får säga det själv :D
och det bästa är att jag inte är bakis idag, POWER TO THE PEOPLE!

tack så mkt flickor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback