visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

fick btw en kommentar om att jag skrev "roligt men ändå moget".

jag är lite tveksam till detta med tanke på att jag är lika mogen som en 14åring på crack (i mina bästa stunder),
så tror jag att oddsen för att jag skulle skriva "moget" är ungefär lika stor som att det skulle fara ut en rosa elefant ur påvens rövhål nästa gång han snyter sig..

men det är kul att ni gillar det :D, och det verkar som om jag fått flera nya läsare på senaste tiden.
heja mig! :D

och ja.. heja er, typ :)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Glömde ju skriva humor med... Även din humor håller världsklass...



Man kan ju summera din blogg med: "Moget", roligt och humor i harmoni med roliga och stundtals lite galna berättelser... I love it.

Alla andra bloggar handlar bara om samma saker varje dag... Gick till skolan/Jobb, fikade och bilder på "dagens outfit"... Och nu ska jag lägga mig...Och så fins ju förstås också dom som "apar" efter Blondinbella med...



Kör hårt...

/Fredrik

2008-12-24 @ 01:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback