visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

sagt och  gjort.. min mamma väckte mig klockan åtta, när hon gick upp..
sen väckte hon mig efter att hon duschat.
och sen ytterligare en gång när frukosten stod på bordet.

sen när jag väl kom upp ur sängen kallade jag henne för sadist,
japp, mitt morgonhumör är great ;)

fattar dock inte varför vi skulle vara där så tidigt med tanke på att alla julklappar var fixade en timme senare.
så då stack vi till ikea, jag fick ett sånt startpacket med typ tallrikar och bestick och så, men jag får ju inte det på riktigt förräns julafton men ändå xD
käkade även middag där, var faktiskt riktigt gott..

kom väl hem vid kvart i två..
då la jag mig och sov, jag vaknade nästan nyss till liv igen :P
det är jobbigt att vara liten :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback