visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

jag känner för att blogga.. men jag vet inte vad jag ska skriva om..
kan väl berätta om lite vad som hänt i helgen kanske?

i fredags så skulle jag egentligen supit med vix och co, men ja, jag mådde bajs, så det blidde inget.
ist så mös jag i sängen och kolla på en jeffla massa o.c, det kommer alltid fler fester!

igår så mådde jag också bajs efter att ha spenderat hela natten med att spy, så det blev inget drickade med nisse och co heller för den delen.
syster kom hit istället och vi kollade på film och så :)

idag.. ja, jag tror att sängen är min bästa vän idag också xD
jag behöver det, min kropp verkar vara helt slutkörd, brukar ju bli så att när man är ledig så blir man ett nervvrak,
har ju haft det skitstressigt på jobb de senaste veckorna också, fattar inte varför dom sparar allt till sista sekunden :S

nej, nu ska jag sluta beklaga mig, ska nog spela lite wc3, som har börjat bli mitt nya nöje nu denna helgen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback