visst känns det fint att vara vid liv en dag till.


idag har det varit min otursdag btw.. kommer till jobb, och märker att mina frukostflingor är slut.. jahapp.
ingen frulle idag alltså.
men jag tänker att jag kan ju beställa middag iaf, då, dååå mina kära vänner kommer jag på att min plånbok ligger på mitt skrivbord.
lovely, just lovely.. ingen middag heller.

kan ni förstå hur hungrig jag var när jag kom hem?!
det kändes som om mina tarmar skulle äta upp varandra.
så efter jobb hämtade jag min plånbok och drog ner till stan, köpte med min kyckling i jordnötssås, mums!
köpte även en massa nya fiskar, dom är så fina sååå!

annars så har jag umgåtts med syster, o.c maraton, började se dom allra första avsnitten, i just love it!


förövrigt så vill jag bara säga att jag tycker att denna låten är sjukt underbar!
fast den är gammal som gatan ;D

Dexy's Midnight Runners - Come On Eileen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback