visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

woho, idag gick jag på julledigt, ända tills den 7 januari, ska bli riktigt jävla skönt!
käkade julbord och sånt med hela företaget, för en gångs skull så var julmaten god.. utom köttbullarna, för dom smakade typ.. bajs :(

efter det så stack jag och syster till stan, vi köpte klart alla julklappar och så, så nu är man helt klaaar!
när vi skulle hem igen så hittade inte min syster sin bilnyckel, vi letade ÖVERALLT, vi gick fram och tillbaka till valen, vi frågade i alla affärer vi varit i, frågade säkerhetsvakterna på valen osv.. när vi gett upp hoppet efetr typ en timme, så gick helene in på mcdonalds och jag till den restaurangen mitt emot, vi hade ju parkerat där vid hamngatan, så vi tänkte att hon kanske tappat dom där nånstans, och ja, när jag gick in på restaurangen så hade dom fått in hennes nyckel, dock så vard en helt mörbultad, någon har nog kört över den, men den funkade iaf, och det är ju tur att det finns så pass ärliga människor som lämnar in borttappade saker :)

idag köpte jag förresten en hamsterboll till pucko, han vägrar ju springa i hjulet, men bollen älskar han, han springer runt i huset, lycklig som få xD
tur är väl det för han har blivit så tjock att han nästan fastnar i rören i buren XD hahahha.




i detta klippet så är det första gången han testar den, och såklart så springer han in under sängen, dock så kom han ju ut igen när jag kallade på honom, men ändå :P


btw, min favoritfilm, twilight finns i rätt så bra kvalitet att ladda ner nu, dock ingen dvd, endast xvid, men det får man väl klara sig på fram tills i .. april har jag för mig att det var XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback