visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

hahaha, jag satt nere på espresso house med nisse,
vi satt och snackade om att hon ville jobba på djuraffären i stan.
det gick ungefär såhär:

C: fan vad najs att jobba i en djuraffär endå.. bara kela med djuren och sånt skit, och kolla på fiskar hela dagarna ^^
(jag är mycket väl medveten om att man gör mer än så tack ;)
N: ja, jag hade haft hand om fiskarna isåfall.
C: vaa.. fan vad sweet.
N: jaa-aa, fast jag hade krossat en massa fiskar och tagit med dom hem *ser väldigt glad ut*
C: VA?! *kollar på henne som om hon vore sjuk i huvudet*
N: *tittar förvirrat* ja, .. jag hade krossat dom och tagit med mig hem..?
C: SKULLE DU KROSSA FISKARNA?!
N: nej, asså, nej, inte krossa, eller jo, krossa.. men inte krossa som i att döda dom, utan krossa..
C: *blänger på henne*
N: ja, asså, på maxi, om en bok är i sönder så krossar man dom, asså stryker dom från lagret..
C: jahaaaa.. ja, jag tyckte att det var lite konstigt att du skulle vela ta med en död fisk hem..

köpte en massa saker till akvariet, ny sand (svart), sen massa stenar och växter osv,
ska göra fint och sen köpa massa fina fiskar, kommer bli naaajs, firrarna kommer ju synas mkt bättre med svart sand, tack för ideen nisse :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback