visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

tjo.. jag vaknade typ nyss xD eller ja, lite innan nio, så det var väl för en halvtimme sen.

tittar på titanic nu, hur deprimerande är inte den på en skala?
jag vill också ha kärlek :( .. eller kanske inte?

idag efter jobb så stack jag och besiktiga den gröna faran.
mitt högra stoppljus var tydligen sönder, men det fixade pappa nu under kvällen, så annars så var det inget :)

efter det stack jag till naturapoteket och köpte sån hokus pokus medicin mot förkylning, enough is enough!
nu ska jag bli av med skiten!

handlade även med mig kinamat hem, mums mums :)

ja, annars så har jag legat och snarkat hela kvällen,, som vanligt xD

nu ska jag dock kolla vidare på titanic :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback