visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

idag var jag lite duktig, fick dammsugat, sen så städade jag till pucko också.
och efetrsom att jag inte har skaffat en sån liten bur att ha honom i hunder dessa tillfällen så fick han bo i en skokartong idag.
och ja, det var meningen att helene skulle passa honom så att han inte kom ut därifrån..

jag kan säga att det inte gick så bra, han lyckades bita sig ut, och jag lyckades filma honom när han var en bit på vägen xD
håller på att ladda upp filmen på youtube nu, den får ladda medans jag sover, så lägger väl upp den imorgon när jag vaknat till liv xD

jag tycker iaf att det är jävligt kul, som ni kommer höra xD
och min röst är verkligen freaky O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback