visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

jag kom på varför jag verkligen gillar edwards version bättre..
det är för man "hör" vad alla tänker.
men mest för att man vet vad han tänker..

264 sidor av boken var publicerade,,
264 sidor är lästa..

nu vill jag att hon ska fortsätta skriva den, visst.. det är inte så kul när allt läckt ut på internet..
men jag tror att hon kommer inse snart att vi behöver edwards version också.. jag behöver den iallafall.

patetiskt,
så, nu slapp ni säga det :)

jag har fett med twilight abstinens förövrigt..
jag vill se den igen, gärna ikväll.. funderar på att se den ensam om ingen vill joina..
hrm..

dvdn kommer ju inte ut förrän i april..
alltså går den inte att ladda ner i hyffsad kvalitet innan dess heller..
fan att den skulle ha världspremiär :O
annars hade den redan varit ute på dvd i usa nu, så långt före dom ligger i vanliga fall..
fuck.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback