visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

igår kollade jag, klikken och sophie på film :)
vi hyrde it's a boy girl thing och i know who killed me, riktigt bra båda två, tyckte jag iaf :)
köpte även godis och annat gott, av någon anledning så åt jag knappt något :S

var väl inte sugen helt enkelt, vilket iofs är positivt, för snart börjar min kamp mot kilona,
jaaadå!

idag så har mina paranteser lämnat mig för att åka till götet.
så syster är här och vi gör julgodis :)

rischoklad, kokoschoklad och två sorters kolor.
gott gott.. tror jag.. med tanke på att jag inte äter godis :S :D

nej, får väl fotsätta nu.

och ja, just det.
den boken jag beställt, som kommer i mars (så länge vi båda andas), var visst en fortsättning ändå, hade blandat ihop den och midnight sun (edwards version) så jag trodde att det var edwards version som skulle släppas och att det var den andra som författaren slutat skriva mitt i allt för att manuset läckt ut på internet,
men det var visst tvärtom, det gör mig happy :D

fast ändå inte, för nu har jag börjat läsa midnight sun, eller ja, det som är skrivit av den.. på internet.
och den är riktigt bra, och jag kommer dö lite om hon inte fortsätter att skriva den. :(

ni kan också läsa den
här, kan dock ta lite tid för den att ladda :)
och oroa er inte, på denna länken så är det hon själv som har publicerat den, så det är helt lagligt att läsa :)
enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback