visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

idag är det dags för konsert, vi ska se bullet for my valentine i lund.
ska få låna min daddy's gps så vi slipper köra vilse :)

var även hemma från jobb idag, det behövdes, för imorse så var jag levande död, med näsblond, nästäppa och en host som hade kunnat ta livet av en blomma :S eller nått..

okej, nu hände världens läskigaste sak, och om ni inte tror mig, så fråga min mamma, för det var hon som fick torka upp mitt massiva blodspår som jag lämnade i hela huset.
jag bloda tom ner datorn, iomed att jag bloggade under tiden.
och mig själv,  men speciellt mkt på dass xD

jag tycker synd om min mamma, spec med tanke på att det inte ville sluta blöda och jag blev helt hysterisk.. men nu verkar det ha slutat som tur är,  ska fråga min daddy om han kan hämta oss istället.. vill ju inte köra av vägen pga av mina attacker, ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback