visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

denna dagen har inte varit särskilt positiv.
har haft skallebank och varit allmänt tung i skallen precis HELA dan,
har inte sovit en hel natt på en vecka nu, börjar ta på krafterna att vakna stup i kvarten!
så kommer man hem.. och då fittar min gamla dator, så måste maila till hp och be dom skicka en skiva till mig.

och och,, på jobb,,. så häller min chef glitter över mig och utnämner mig till lucia :S
min säng är full av glitter nu, var liksom sånt fint skit i flingor :S

fattas bara att en dvärg kommer och knullar mig i röven ^^

nu, nu vill jag ha en bok att läsa.
så nu ska jag beställa hem om jag kunde drömma på engelska :P
patetiskt, jag vet, men det är den bästa boken, av dom tre hittills iaf, och den ska vara ännu bättre på engelska..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback