visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

idag ska jag inte till jobb, vaknade i morse och mådde mer apa än vanligt..

mamma ska försöka boka tid hos doktorn idag, och ärligt talat så är jag livrädd!
jag är rädd att dom ska hitta något som är fel på mig, eller ännu värre, inte hitta något fel alls och att jag har inbillat mig allt ihopa :S

men det måste vara något fel, för jag kan inte stå upp för länge utan att bli svimfärdig, jag är törstig hela tiden, 
jag kan dricka ca 4 liter om dagen, och det är när jag kontrollerar mig själv!
och sen så är jag trött absolut hela tiden, jag kan gå och lägga mig klockan tio och ändå vara nära döden dagen efter,
och det kvittar hur länge jag får sova på natten, så måste jag ta en tupplur när jag komme rhem från jobb, elelr ja, tupplur, det brukar bli runt 2 - 3 timmar som jag sover, då brukar jag vakna vid 8 - 9, då kan jag ändå utan problem gå och lägga mig klockan 10 - 10.30 och sova  ända tills klockan ringer.

sen vad det beror på är en annan fråga, har mått så i drygt en månad nu..
ja, ungefär sen vi kom hem ifrån kreta.

aja, only time will tell..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback