visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

jobb idag, blev fett med lack!
finns ett jävla rövhål som har en tendens att skylla ifrån sig allt han gör fel och skyller på alla andra.
jag hade kopplat ett skåp som ska till paris, och när han skulle testa det så funka det inte som det skulle,
det visar sig att han har glömt att ställa in värdena.

och vad säger han?
"hon hade ju inte ställt in de rätta värdena så dte var därför den inte funka"
och lack blev väl jag! sa till honom att jag inte ställt in ett jävla skit! för att det är hans jobb, det har iaf varit det de senaste 10 åren om inte mer! och han har själv sagt flera gånger att han själv vill ställa in dom. men självklart när han har gjort fel så finner han tillfälle att skylla ifrån det på mig istället!
trodde han på allvar att jag inte skulle säga något bara för jag är yngre, nyare, och av ett annat kön?
nehe du, mig skyller man inte saker på utan att få höra för det sen!

jag borde strypa honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback