visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

igår var en freaky kväll, sjukt rolig, men freaky :P

jag minns inte hur jag kom hem, jag minns att jimmi väckte mig (låg och sov på soffan xD)
och att jag tog på mig skorna, såg att klockan var halv fyra,  sen att jag vaknade här hemma.
hela hemvägen minns jag inte, tror att jag halvsov eller något, jag drack ju inte så mkt.

jag minns dock resten, som att vi cyklade till stan och köpte kycklingkebab, och att min nya kärlek är en leksakshund som jag döpte till bob, eller ja, han döptes senare om till leif xD men den var söt och jag ville ta med den hem,  men det fick jag inte :(

iaf, tack för en trevlig kväll och för allt trevligt folk, även om jag nog sov i 2 h xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback