visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

         


denna lilla söta kommentaren fick jag av min bästis, om ni klickar på den så borde den bli större.
och detta gjorde faktiskt hela min dag!

för idag har varit en sån dag som man önskar att man aldrig stigit upp ur sängen.
jag har varit irriterad, trött, yr, allmänt snurrig..
sova middag fick man inte heller.
alex kom hit, vi kollade på disturbia och spelade monopol.
körde och lämnade henne för ett tag sen, körde in om entré och shoppade trisslott till mamma och en coca till mig.

smart jag vet, jag borde sova istället för att dricka coca.. men jag är verkligen hur trött som helst!
blir snart ett besök hos farbror doktorn, för jag har mått såhär i drygt en månad nu.. och det kan inte vara positivt!


förresten, så är jag helt klar med mina presenter till vix nu O.o :D
en månad i förväg.. nästan iaf xD
hoppas verkligen att hon tycker om dom, hon brukar alltid komma på så bra till mig, så nu använde jag all min fantasi för att komma på något till henne :P
men vad kan jag säga, jag älskar min bästis! jag skulle göra vad som helst för henne.. även om det innebär att tömma min hjärna på syre :) <3

Kommentarer
Postat av: viktoria

"mina" PLURAL!?!?!? AAHH :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback