visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

idag kräker jag på saker.. som t.ex

  • lösenordsskyddade bilddagböcker, DÖ ERA JÄVLAR DÖÖÖÖÖÖ!!!
  • majonäs och grädde, maximalt med fett, minimal klick.. plus att det smakar bajs!
  • pant! när man köper en läsk, kommer fram till kassan och inser att man måste betala den fula pantfanen också!
  • kolsyrat vatten. kill me, kill me now, vatten ska vara naturellt, seriöst.
  • myntautomaterna vid kassan, vet inte varför, men jag vill döda dom, hellre så bryter jag en hundring än att lägga 11 spänn i den fula saken.
  • kassörskor som lägger mynten på "bordet" istället för att lägga dom i handen som man räcker fram.
  • anonyma kommentarer, våga stå för det ni säger?
  • bortförklarningar i stil med: min hamster har ont i foten, så jag kan inte följa med idag. vill man inte, så vill man inte. folk har ingen rätt att bli arg för att ni säger som det är, snarare borde dom bli arga för ni inte kan komma på en vettig bortförklaring.
  • mensvärk, och ja killar, det är värre än er fittiga förkylning!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback