visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

tjo bre.

sitter och borstar tänderna nu, det behövdes, kan bara föreställa mig min tidigare andedräkt som något som utsöndras från en död säls rövhål. eller riktigt så farligt var det nog inte, men vad vet jag, man kan ju inte lukta sin egen andedräkt för det mesta, och det, det är riktigt freaky :O
liksom, tänk så går man runt hela livet, och luktar skit ur munnen.
och ingen vågar säga till en.
därför är det nog bättre att jag förutsätter att en död säls rövhål luktar som en sommaräng i jämförelse med min andedräkt, och sen borsta skiten ur bissingarna, använder tandtråd, sb12, och tuggar tuggummi som en lama med spasma.

det mina damer och herrar, är min plan!

ska även testa mina fem miljoner ansiktsprodukter som jag köpte idag, kanske hjälper lite mot min feta hy O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback