visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

idag var det jobb, och ja, det var väl som vanligt,
men det var ganska spänd stämning och huvudet var fyllt med tankar.
endast av en sak som hände i lördags/söndags.
vad har jag nu ställt till med?
jösses, jösses, jösses..

men jag tror det löser sig, gick ju faktiskt jävligt bra idag om man tänker på omständigheterna.
jag är full med drama!


har även bytat gym idag. till oasen, det där som har öppet dygnet runt, som man får en sån söt nyckel till,
riktigt härligt faktiskt, nu finns det inga fler ursäkter!
förutom att manfolken var attraktiva där.. och det är inte jag O.o
iaf inte när jag svettas ^^

jag har kommit fram till att killar är snyggare än tjejer.
för manfolk behöver inte fixa till sig, dom kan vara drop dead gorgeus helt av sig själv,
medans vi tjejer måste sminka oss och kan ändå se ut som ETT PAR JÄVLA APRÖVAR!
FETT MED ORÄTTVIST!!!

Kommentarer
Postat av: vix

vaddå ;O kan du gå på samma gym som mig då? :O eller bara detdära andra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback