visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

så var det magasinet igår, jag hade kul tills jag började må dåligt.
men efter ett besök i en buske så mådde jag bättre igen :)
träffade ju blomsterlådan, HAHA! HUUUMOR!
nu ska jag bara kunna träffa honom imorgon utan att dö av skratt xD

när jag kom hem så skulle jag försöka klä av mig, få av byxorna, det var en ... upplevelse!
jag vet inte hur jag lyckades, men på något sätt så tappade jag balansen, och for rätt in i garderoben och sen ner på golvet. hahaha tydligen skulle jag haft härliga svordomar i min närhet också! :D
iaf, så stod jag i duschen när jag såg resultatet, många små små blåmärken längs hela högra armen (Y)

och vad kan man säga, det är fan läskigt så desperata vissa människor är,
det är fan nästan så det blir pinsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback