visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

ännu en dag med att vara sådär läskigt trött, men idag intog jag en ny personlighet.
"VIRRPANNA" som thomas kallade mig.. och alla andra xD
inte så svårt att fatta vad det betyder.. helt enkelt att jag var allmännt förvirrad.
det kvittar om dom så sa "vilken färg har ketchup" så hade jag svarat.. "eeh.. va? vad menar du? färgen? typ.. röd och grön? eller? nej? det är tomaten? eller va? vad menar du? .. rosa?"

har mest hjälpt robban att packa en jeffla massa saker som ska skickas i väg till jersey och newcastle,
när vi låg på golvet och bandade en kartong typ, så skulle jag skicka över ett sånt stålband till honom på andra sidan, helt plötsligt slänger han sig och skriker : "AAAAAAAAAAAAAH, MITT ÖGA", jag blev helt ställd, jag bara "nee, jag petade inte dig i ögat?.. gjorde jag det? haha neeej, det gjorde jag inte :O" och sen, för att bli ännu mer evil, så började jag asgarva.
då kunde iofs inte han hålla sig längre, så han reste sig upp och skrek: "din sjuke jaaaaevel! här ligger man och får ögat utpetat så ligger du och asgarvar?!" samtidigt, som han tjöt av skratt.


fick även en fet kram av disco kjell innan jag skulle hem från jobb :D
han ska följa med mig till magasinet om jag följer med honom på sån.. dans O.o
det är nästan bud på det :D magnus och leif ville också ha kramar O.o
så sa jag "amen ni har ju kvinnfolk", dom bara: "ja det har väl kjell också?"
"ja men kjell reserverar biobiljetter till mig, kjell är pimp!"


vad mer har hänt idag? jag kom hem... sen sov jag i typ 3½ h, myyysigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback