visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

idag har jag jobbat, var sådär läskigt trött hela dagen.
och när jag är riktigt trött så kan jag vara på två olika humör.
antingen är jag sjukt irriterad och gnällig, eller.. så fnittrar jag åt allt och alla, ja, allmännt berusad.
och idag var jag fnittrig. jag skrattade heeela, heela tiden.
och robban garvade för att jag garvade, det vara rena festen ;D

sen kom jag hem, åt vårrullar.. MUUUMMMS! <3<3<3
sen stack jag hem till sussie, och fixade lite med deras dator.
sen stack jag och mamma till ag's och köpte färgnings medel till mina byxor.
håller på att färga om dom nu, så håll tummarna på att resultatet blir fint!

om inte annat så får jag mina nya byxor om typ 3 - 7 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback