visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

okej, jag vet att många anser att jag är emo, varför vet jag dock inte ^^
men folk tycker jag har en sjuk musiksmak :S är det mitt fel att den musiken jag lyssnar på råkar vara helt fantastisk? :D

iaf så lyssnar jag på lite gamla låtar nu, och vet ni vilken som är sjukt underskattad?
barbados - allt som jag ser

jag må vara en inbiten "emo" men jag kan varken stå emot schlager (iaf de flesta), eller perikles ;D
liksom, finns det en bättre partylåt är perikles - fredagsblod? inte? nej, jag tänkte väl det!

funderar på att sussa snart, det är en dag imorgon också ;D
jösses, jag börjar bli gammal :|

Kommentarer
Postat av: Anonym

Emo där jag bor äs typ folk som sminkar sig helt svart och klär sig svart och är olyckliga och aldrig pratar och ser ledsna ut hela tiden, så här skulle du vara allt annat än Emo :P Och Barbados låter inte så Emo :P

2008-04-05 @ 11:06:42
Postat av: Chrisse

tog lagom lång tid innan jag fattade att det var du fia O.o
haha nej, ellerhur :D men dom syftar nog mer på resten av min musiksmak xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback