visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

ja, jag vet att jag är patetisk, men efter mitt senaste inlägg så gick jag och la mig...
... och vaknade för drygt 10 min sen.
halvtittar på nån film på femman nu... tror jag har sett den innan.
kärlek på jobbet? kan det stämma?

HAHAHA,
fan vilket liv jag har!

imorgon blir det iaf A9 med the family, efter det blir det party party hoppas jag.
annars blir jag fett med lack känner jag :)
måste ha i mig lite alkohol och få skaka gumpen, har varit nykter 2 helger i rad nu,
börjar tappa mitt syppeinflytande på jobb xD

uff, vad jag blev sugen på A9 mat nu..
ryggbiff, potatisgratäng och deras favoritsås, samt vitlöksbröd till det.
food 4 lajf <3

Kommentarer
Postat av: Viktoria

hahah, serri A9? vi ska också dit! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback