visst känns det fint att vara vid liv en dag till.

sitter i sängen och kollar på greys, ska nog snart hoppa in i duschen,
för som det ser ut nu så blir det bio ikväll ;D 27 dresses, i like!
plus att det ger mig en anledning att sminka mig lite.
var trots allt hur länge sen som helst sen sist, typ.. påskafton, vad är det.. en vecka sen?

aja, när man jobbar med massa manfolk och börjar tidigt så tänker man inte dirket, heja. låt oss gå upp ännu tidigare än vad jag redan gör för att sminka mig! WUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!
plus att jag är vacker på insidan, fniZZ!

kan ni tänka er om jag kommit till jobb sminkad på t.ex måndag?
dom hade:
1. inte kännt igen mig.
2. kännt igen mig och börjat asgarva.
3. kallat mig efterbliven sen klatchat till mig på röven

KAAAARLEK! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback